Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Fandí nám

Partneři

NajduZboží.cz

NOVINKY

arr3VÝUKOVÉ KRABIČKY DO MATEMATIKYNovinka v nabídce! V těchto krabičkách naleznete vše, co můžete využít při procvičování vybraných... arr3VÝUKOVÉ KRABIČKY DO CHEMIENovinka v nabídce! V těchto krabičkách naleznete vše, co můžete využít při procvičování vybraných... arr3Magnetické periodické tabulkyVeškeré magnetické tabulky do chemie (včetně DUO verzí, koukněte kliknutím ZDE ) lze nyní graficky... arr3Nový způsob dopravy - DPDPřeprava zboží společností DPD Od 1.5.2016 si můžete zvolit jako způsob dopravy přepravu... arr3AKCE Interaktivní CD zdarmaKe každé objednávce nad 15 000 Kč získáte Interaktivní CD do anorganické chemie ZDARMA (více o CD...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 1 670 Kč (64 €)
naše cena 2 500 Kč (96 €)
naše cena 1 740 Kč (67 €)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 24 138 Kč (928 €)
naše cena 1 862 Kč (72 €)
naše cena 1 629 Kč (63 €)

ANKETA

Jak často nakupuje Vaše škola pomůcky pro výuku?

Několikrát do měsíce 50% Zhruba jednou za měsíc 40% Jednou za pololetí 4% Jednou ročně 5%

KONTAKTY

Ing. Jan Bažacký (SKOLAMARKET)
Družstevní 245
747 92 Háj ve Slezsku
tel: +420 777 715 705
info@skolamarket.cz
http://www.skolamarket.cz
IČ: 87858258

VŠE O NÁKUPU » OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU SKOLAMARKET.CZ

1 Všeobecné

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.skolamarket.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Ing. Jan Bažacký (IČ: 87858258, plátce DPH), bydlištěm na adrese Družstevní 245, Háj ve Slezsku, 747 92 a kupujícího. V případě objednání zboží vlastní produkce (deskové hry, výukové krabičky, zlomkové sady) jdou povinnosti a práva prodávajícho za Mgr. Michaelou Bažackou (IČ: 87333694, neplátce DPH). Pokud si objednáte zboží od našich partnerů a zároveň také zboží naší produkce, budou Vám vystaveny 2 doklady. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, vše ve znění novel.

Odesláním objednávky souhlasíte s níže uvedenými podmínkami nákupu v našem elektronickém obchodě. Zároveň odesláním objednávky s námi uzavíráte kupní smlouvu. Budete-li objednávku chtít zrušit, neprodleně nás kontaktujte.

2 Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než

3a) Způsob objednání zboží

Objednávat můžete on-line přímo v našem elektronickém obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje (nebo Vám nevyhovuje) přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu info@skolamarket.cz nebo zavolat na telefonní číslo (od 9:00 do 16:00) uvedené v kontaktech, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.

3b) Způsoby dopravy a platby

Poplatky za dopravu:

  1. OSOBNÍ ODBĚR - po domluvě na adrese: Ing. Jan Bažacký, Družstevní 245, Háj ve Slezsku, 747 92 ==> 0 Kč
  2. ČR - DPD - zásilka do 15 kg ==> 140 Kč
  3. ČR - DPD - zásilka od 15 kg do 30 kg ==> 200 Kč
  4. ČR - DPD - zásilka od 30 kg do 50 kg ==> 280 Kč
  5. ČR - Česká pošta - balík do ruky (do 10 kg) ==> 185 Kč
  6. ČR - Česká pošta - balík do ruky (nad 10 kg do 25 kg) ==> 245 Kč
  7. ČR - Česká pošta - balík do ruky (nad 25 kg do 50 kg) ==> 350 Kč
  8. ČR - TOPTRANS - zásilka od 10 kg do 50 kg ==> 485 Kč
  9. ČR - TOPTRANS - zásilka nad 50 kg ==> vyberte Individuální dopravu, bude řešeno dohodou (dle váhy)
  10. SLOVENSKO - DPD - zásilka do 10 kg ==> 400 Kč
  11. SLOVENSKO - Česká pošta - balík do zahraničí (do 20 kg) ==> 425 Kč
  12. SLOVENSKO - TOPTRANS - (zásilka nad 20 kg a do 50 kg) ==> 840 Kč
  13. SLOVENSKO - TOPTRANS - zásilka nad 50 kg ==> vyberte Individuální dopravu, bude řešeno dohodou (dle váhy)
  14. INDIVIDUÁLNÍ DOPRAVA - cena za dopravu bude připočtena dodatečně dle vlastností zboží a sazeb společností TOPTRANS, Česká pošta nebo GLS. Přesnou cenu Vám samozřejmě nejprve sdělíme mailem nebo telefonicky a po jejím odsouhlasení dojde k expedici zboží. Tato varianta je určena pro zboží, které svými rozměry či hmotností přesahuje standard.

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

  1. Dobírkou ==> + 50 Kč k ceně dopravného (+100 Kč pokud zásilka směřuje na Slovensko)
  2. Bankovním převodem po převzetí zboží (do data splatnosti faktury, tj. 7 dní od vystavení) ==> 0 Kč! POUZE PRO ŠKOLY A FIRMY!
  3. Bankovním převodem PŘEDEM (platba před dodáním zboží) ==> 0 Kč

Výše uvedené ceny jsou konečné. Budete-li zboží hradit bankovním převodem, převeďte prosím celkovou částku k úhradě na účet číslo

  • 2700543734 / 2010 (FIO banka) v případě, že platíte v Kč a jde o výrobky našich partnerů (objednávky a platby z ČR)
  • 2300991677 / 2010 (FIO banka) v případě, že platíte v Kč a jde o výrobky naší produkce (objednávky a platby z ČR)
  • V případě platby ze zemí EU Vám budou zaslány údaje pro mezistátní platební styk (IBAN a SWIFT kód)

Jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky.

4 Dodací lhůty

4a) Odeslání zásilky

Zásilky odesíláme zpravidla do 14 dnů. O přesném termínu dodání Vás budeme informovat nejpozději do 2 pracovních dnů. V případě, že je dodací lhůta prodloužena, budete o situaci informováni. Vždy se snažíme vycházet zákazníkům vstříc, proto je možná domluva, že zboží můžeme odeslat na dvě části. První balík bude zpoplatněný dle standardního ceníku (viz. výše bod 3), druhý bude na naše náklady.

4b) Dostupnost zboží

Doba dostupnosti zboží je založena na kontaktu s dodavateli. Běžnou dostupností je myšlena lhůta, do které jsme schopni zboží naskladnit (pokud není ihned skladem). V případě, že chcete ověřit, zda jsme schopni zboží dodat ihned nebo do Vámi určeného termínu, se prosím informujte na emailu info@skolamarket.cz nebo telefonicky. Zboží naskladňujeme zpravidla tak, abychom byli schopni dodržet termín odeslání zásilky (viz. bod 4a)

5 Způsoby dopravy

Přepravní služba DPD

Česká Pošta

TOPTRANS kurýrní služba - u TOPTRANS uvádějte u objednávky platné telefonní číslo a adresu, kde se během dne zdržujete, kurýr má na doručení 2 pokusy. Pokud nedojde k doručení, protože Vás kurýr nezastihne, opakované doručení bude opět zpoplatněno.

Osobní odběr - zboží si můžete vyzvednout po domluvě přímo v Háji ve Slezsku

6 Převzetí objednávky

6a) Převzetí zásilky

Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není balík poškozený. Otevřený, poškozený nebo promáčený balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží! Přepravce s Vámi na místě sepíše zápis o škodě. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

V případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V případě dopravy službou TOPTRANS: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Zároveň prosím informujte e-mailem nás, abychom také mohli přispět k rychlému a kvalitnímu řešení situace.

V případě dopravy službou DPD: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Zároveň prosím informujte e-mailem nás, abychom také mohli přispět k rychlému a kvalitnímu řešení situace.

6b) Nepřevzetí zásilky

Podle platných zákonů ČR jsme oprávněni účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. Náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Dokud pohledávka nebude uhrazena, podstupujeme další kroky – do doby zaplacení zveřejnění v seznamu našich dlužníků a neseriózních zákazníků na všech našich i partnerských www stránkách a na portále nespolehlivizakaznici.cz – včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány.

Vezměte prosím v úvahu, že neodebráním zboží na poště, či v depu přepravní služby nám vznikají nadbytečné náklady při přepravě balíků zpět. Úhradu těchto nákladů jsme v souladu s českým právním řádem oprávněni po kupujícím požadovat.

První upomínka je zaslána elektronickou formou. Její splatnost je 14 dní ode dne vystavení.

Druhá, písemná upomínka je zaslána na adresu uvedenou v objednávce. Částka je navýšena o manipulační poplatek 200,- Kč a její splatnost je 14 dní.

6c) Neuhrazení faktury za dodané zboží

Zákazník je v případě odběru zboží na fakturu povinen provést úhradu do data splatnosti, které je uvedeno na dokladu. Pokud není k tomuto datu doklad uhrazen, bude zákazníkovi zaslána první upomínka a to elektronickou formou. Pakliže ani poté není provedena úhrada, kontaktujeme zákazníka s upozorněním telefonicky.

Pokud nebude provedena úhrada ani po telefonickém kontaktu (případně pokud nebude tento kontakt možný), dojde k odeslání písemné upomínky. Písemná upomínka je již zpoplatněna sankcí a je zaslána na adresu uvedenou v objednávce. Dlužná částka je touto upomínkou navýšena o manipulační poplatek 500,- Kč a její splatnost je 14 dní.

Jestliže i poté nebude pohledávka uhrazena, podstupujeme další kroky – do doby zaplacení zveřejnění v seznamu našich dlužníků a neseriózních zákazníků na všech našich i partnerských www stránkách a na portále nespolehlivizakaznici.cz – včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány. Nedobytné pohledávky budou odprodány inkasní agentuře.

7 Záruka, storno objednávky, vrácení zboží a reklamace

7a) Záruka

Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím elektronického obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou.

7b) Storno objednávky

Zákazník může svoji objednávku zrušit kdykoliv před jejím odesláním na jeho adresu. Zákazník je povinen dát vědět o této skutečnosti telefonicky, sms zprávou nebo emailem.

Pokud tak učiní až po odeslání, zboží mu bude doručeno. Následně může zákazník využít možnosti vrácení zboží bez udání důvodu (bod 7d těchto obchodních podmínek). Při nepřevzetí zásilky vchází v platnost bod 6b těchto obchodních podmínek.

7c) Reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 NOZ a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu či paragon). V případě uznání oprávněnosti reklamace bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se započítává cena poštovného a balného z původní objednávky. Reklamace zasílejte na fakturační adresu spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky na dobírku nebudou vyzvednuty!!!!

Kupující je oprávněn uplatnit u prodávajícího právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady.

7d) Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

Je-li kupujícím spotřebitel a není se zbožím spokojen, může toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem - spotřebitelem přijato. Zákazník zboží odešle na adresu provozovatele a k zásilce připojí vyplněné Oznámení spotřebitele o odstoupení od kupní smlouvy ( tento formulář je ke stažení dostupný ZDE ). Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, s dokladem o koupi a pokud možno v původním nepoškozeném obalu. Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné, které není součástí původní objednávky) převodem na účet nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne vrácení zboží. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás, prosím, informujte e-mailem info@skolamarket.cz.

Pokud kupující není spotřebitel, tedy zboží bylo zakoupeno v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ a firmy či jména a dodatku na nákupním dokladu), má právo na vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) pouze v případě, že je vadné plnění ze strany prodávajícího podstatným porušením kupní smlouvy. Za podstatné porušení kupní smlouvy je považována situace, kdy zboží není schopno vůbec plnit svou funkci, tzn. po dodání nového zboží je zcela nefunkční či je dodáno zboží, které zcela zjevně neodpovídá objednávce.

Zboží vyrobené na zakázku (příp. na míru - na takovéto zboží je zákazníkovi vždy zaslána ke schválení individuální cenová nabídka) zákazníka (zejména školní tabule a nábytek) nelze vrátit, pokud bylo dodáno bez vad v požadované kvalitě a parametrech zákazníka.

8 Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9 Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování zjistíte klepnutím ZDE

10 Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.

Volbou práva dle tohoto článku obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

Přílohou těchto obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (pro spotřebitele), který zobrazíte klepnutím ZDE

Kontaktní údaje prodávajících: 

Ing. Jan Bažacký / Mgr. Michaela Bažacká
Družstevní 245
747 92 Háj ve Slezsku

tel: +420 777 715 705, +420 732 956 989
mail: info@skolamarket.cz

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 25. 5. 2018 a ruší všechny předchozí.